Εκδρομή στη Σίφνο.

426

Η  προγραμματισμένη από καιρό, εκδρομή των “Κιμωλιστών” στη γειτονική Σίφνο, πραγματοποιήθηκε το τετραήμερο 19 – 22/6.
Οι συμμετέχοντες (19 άτομα από την Κίμωλο και 3 από τον Πειραιά) φτάσαμε στις 2.00μμ την Πέμπτη 19/6, στο νησί και αφού τακτοποιηθήκαμε στα δωμάτιά μας στην Απολλωνία, συγκεντρωθήκαμε στην ταβέρνα “Η Ωραία Σίφνος” για φαγητό και για να καταστρώσουμε το πρόγραμμα της εκδρομής με τη βοήθεια των ιδιοκτητών Γιάννη Καλογήρου και Κατερίνας Κοντορουχά που μας περίμεναν και είχαν βοηθήσει και στις συννενοήσεις που χρειάστηκαν τις προηγούμενες μέρες.
Το απόγευμα επισκεφτήκαμε το Κάστρο, τον οχυρωμένο οικισμό που είναι χτισμένος πάνω στην αρχαία πόλη της Σίφνου, με αποτυπωμένη στα κτίσματα και στα στενά δρομάκια όλη τη μακριά και πολυκύμαντη ιστορία του τόπου. Το βράδυ, σκορπιστήκαμε σε παρέες στα στενά της Απολλωνίας, για να γνωρίσουμε το κέντρο της ζωής του νησιού.
Παρασκευή 20/6: Αφού περάσαμε το πρωϊνό στον όμορφο Αρτεμώνα, με έκτακτο δρομολόγιο του ΚΤΕΛ, φύγαμε το μεσημέρι για τη Χερρόνησο. Το πρόγραμμα είχε μπάνιο και φαγητό σε μια όμορφη ταβερνούλα και νωρίς επιστροφή στη βάση μας, γιατί μας περίμενε μια μακριά νύχτα.
Πράγματι, κατά τις 9.30 αρχίσαμε να μαζευόμαστε στην “Ωραία Σίφνο”. Οι οικοδεσπότες μας, μας υποδέχτηκαν με μια “εκρηκτική” τούρτα για να νοιώθουμε σαν στο σπίτι μας και το γλέντι άναψε γύρω στις 11.00, για να κρατήσει μέχρι τις 3.30 το πρωί. Έπαιξαν για μας, αφιλοκερδώς, οι συμπατριώτες Νίκος Μουστάκας και Γιώργος Λογοθέτης ενώ συμμετείχαν στο χορό και όσοι τουρίστες έτυχε να βρίσκονται εκεί.
Σάββατο 21/6:Δυσκολευτήκαμε λίγο να ξυπνήσουμε αλλά, το πρόγραμμα βγήκε μια χαρά. Νοικιάσαμε αυτοκίνητα και πήγαμε στη Χρυσοπηγή. Αφού προσκυνήσαμε, κατευθυνθήκαμε στον Πλατύ Γιαλό για μπάνιο και φαγητό. Μια ομάδα πήγε και στο Φάρο. Περάσαμε το βράδυ μας στην Απολλωνία.
Κυριακή 22/6: Αφού ετοιμαστήκαμε, κατηφορίσαμε για τις Καμάρες όπου και περάσαμε όλο το πρωϊνό μέχρι τις 12.00 που πήραμε το πλοίο του γυρισμού. Ένα όμορφο τετραήμερο προστέθηκε στις κοινές εμπιρίες και αναμνήσεις μας.
Την οργάνωση της εκδρομής είχαν οι: Βαγγέλης Ζερβός, Μιχαέλα Βεντούρη και Φώτης Μαρινάκης.
Ευχαριστούμε τις κ.κ. Φλώρα και Κατερίνα του ξενοδοχείου “Καρυδιές” και των “Στούντιος Κατ. Αρμελίνου” αντίστοιχα, όπου καταλύσαμε, την ευγενέστατη οδηγό του λεωφορείου, Ανθή  Δεπάστα, για το έκτακτο δρομολόγιο και το Δήμαρχο Σίφνου Ανδρέα ΜπαμπούνηΣίφνοςWP_20140621_038, για το βιβλίο που μας δώρισε αλλά και για την πρόθεσή του να μας παραχωρήσει λεωφορείο του Δήμου.Για τη συμβολή τους στην επιτυχία της εκδρομής, ευχαριστούμε θερμά τους Νίκο Μουστάκα και Γιώργο Λογοθέτη καθώς και τους Κατερίνα Κοντορουχά και Γιάννη Καλογήρου των οποίων το μαγαζί ήταν το “στρατηγείο” μας.

1 ΣΧΟΛΙΟ

1. Φώτη σ’ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια – ωραίο σου άρθρο για το νησί μας τη Σίφνο όπως και για τα ιδιαίτερες ευχαριστίες και προβολή των καταλυμάτων μας ,κ.Φλώρας Μυτιληναίου ”Καρυδιές ” και κ.Αικατερίνης Αρμελινιού ”Studios Katerina” στην Απολλωνία . Ευχόμαστε να ξαναρθείτε και μάλιστα περισσότερα άτομα ……
    Συγχαρητήρια για την όποια προσπάθεια του συλλόγου ,περάμε τέλεια ….
    Να ‘στε καλά να μας διασκεδάζετε ……

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.